• چهارشنبه ١١ بهمن ١٤٠٢-٠٩:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣٩١
در پنجاه و دومین مجمع مشورتی و تخصصی محلات صورت گرفت:

نیازسنجی پروژه های مورد نیاز شهروندان در سال ۱۴۰۳

پنجاه و دومین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۲۱ با هدف اطلاع رسانی، نظارت و بررسی پروژه های سال ۱۴۰۲ و نیازسنجی پروژه های سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای این جلسه گفت: این جلسات دوسویه است تا معتمدین، نمایندگان در محلات ببینند که چه عملیات و پروژه های در محلات شان انجام می شود.
وی در ادامه گفت: نظارتی که بر روی پروژه ها صورت می پذیرد؛ بر تصمیمات مسئولین تاثیرگذار است. تشکیل چنین جلساتی به آن دلیل است که پروژه های آتی در هر ناحیه و هر محله مشخص شده و پیشرفت و چگونگی انجام آن مرتب رصد شود. اینگونه جلسات درخصوص روند مباحث پروژه های پیشنهادی سال آینده تشکیل می شود و توقع می رود که موفقیت ها و انجام امور نیز به همین منوال بیشتر و کارآمدتر باشد.
آقامیری تأکید کرد: از توان معتمدین محلی به عنوان افرادی با جامعه شهری و نیازهای اساسی محله آشنا هستند؛ می‌توان کارهای بزرگ و ماندگاری را به سرانجام رسانید. به ویژه در حوزه اقدامات عمرانی و توسعه زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح محله‌ها، طرح‌های متعددی مورد مطالعه و انجام قرار گرفته‌اند. 
محمدرضا پوریافر، شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به نقش مهم و اساسی معتمدین محلی در کمک رسانی به شهرداری ها گفت: نقش و رسالتی که شما معتمدین به عنوان نمایندگان مردم به عهده دارید، به عنوان پل ارتباطی بین مدیران شهری و شهروندان باعث سرانجام رسیدن کار می شود. کار با مردم، برای مردم و به وسیله مردم، و این مهم بسیار ارزشمند است.
در ادامه جلسه، نمایندگان و معتمدین محلی هر یک جداگانه درخصوص محله خود توضیحاتی ارائه و مشکلات و مطالبات خود را با مدیران ارشد شهری مطرح کردند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: